Samle forberedelser og gjennomføring av møtene i markedets mest brukervennlig styreportal.
Lagre styrets filer og dokumenter, og del sikkert med styremedlemmer og andre aktører.
Legg opp til sikker kommunikasjon i styret med en moderne plattform.
Digital signering av møtereferater og andre dokumenter, med eller uten BankID.
Signaturer utover de inkluderte i abonnementet koster kr 19/stk, men du kan kjøpe signaturpakker for å få rabatt per signatur.
Hold en komplett oversikt over aksjonærer, transaksjoner og eierandeler i selskapet.
Automatiske økonomirapporter, innsikt i bruken av styreportalen og evaluering.
En sentral plattform for styrearbeidet, bygd fra bunnen av med personvern og sikkerhet i fokus.
Du får raskt hjelp fra teamet når du trenger det, enten det er for å komme i gang eller om du står fast.
Abonnement faktureres årlig. Alle priser er eksklusiv MVA.
Vanlige spørsmål og svar om Bård.
Bård er en ny, norskutviklet styreportal som passer for bedrifter, lag og foreninger i alle størrelser. Den er enkel å ta i bruk for alle og inneholder alle verktøyene du trenger for å digitalisere styrearbeidet.
En styreportal er en digital plattform for styremedlemmer i bedrifter, lag og organisasjoner. Her samler styret alle dokumentene, oppgavene, møtene og referatene, og får tilgang på verktøy og funksjoner for å utføre oppgavene de har i forbindelse med styrearbeidet.
Ja - med Bård kan du enkelt sette opp både agenda, innkalling og referat for mindre formelle møter som f.eks avdelings- eller ledermøter. Bård sørger også for rask og effektiv gjennomføring av både tradisjonell og heldigital generalforsamling eller årsmøte med digital avstemning.
Bård er lidenskapelig designet med fokus på brukervennlighet, og derfor kommer de fleste kunder i gang helt på egenhånd. Skulle det være noe i ditt styre som du lurer på hvordan du løser med Bård så kommer du fort i kontakt med oss på chaten. Og hvis du ønsker en rask video-gjennomgang med en fra teamet for å komme i gang så ordner vi selvfølgelig det.
Bård fungerer like bra for de som har styremøter hver måned, som for de som kun har de obligatoriske møtene. Den store fordelen med å bruke et digitalt verktøy for styrearbeidet er at man får samlet all styrets kommunikasjon og dokumentasjon på en trygg og fremtidsrettet plattform, samt at man sparer verdifull tid man kan bruke på å bygge organisasjonen.
Ja, mange av våre brukere er utenlandske. Bård er oversatt til engelsk, og man kan også signere selv om man ikke har norsk BankID.
Vi har en enkel prismodell, men har samlet noen vanlige spørsmål her.
Med Bård betaler du en fast pris for hele styret, uavhengig av hvor mange styremedlemmer man har. Enkelt og greit.
Avdelinger kan brukes til f.eks utvalg, komitéer og andre grupper som ikke har et eget organisasjonsnummer.
Ja, prøveperioden er uforpliktende. Du inviterer selv eventuelt andre styremedlemmer, og hvis du ønsker å fortsette å bruke Bård etterpå oppgraderer du enkelt abonnementet.
Ja, vi sender faktura på EHF eller e-post.
Spørsmål og svar om signeringsløsningen.
Med Bård kan du velge å signere med BankID eller med standard digital signatur.
Du kan signere så mange dokumenter eller referater du ønsker. I standard-abonnementet har vi inkludert 10 signaturer per år. Dette betyr f.eks. at 2 styremedlemmer kan signere totalt 5 referater.
Ekstra signaturer utover det som er inkludert i pakkene koster 19,- stk.
Ved behov for et større volum signeringer tilbyr vi signaturpakker:
50 signaturer pr. år - 59,- /mnd.
100 signaturer pr. år - 79,- /mnd.
Ja, Bård er en fullverdig signeringsløsning som gjør at du kan laste opp hvilket som helst dokument for å få det digitalt signert.
Vanlige spørsmål om AI.
Nei, når du kjøper et av abonnementene som inneholder AI-assistenten kan du og resten av organisasjonen bruke den så mye dere ønsker. 😎
AI-assistenten er inkludert i alle abonnementene våre, og alle brukere i organisasjonen vil få tilgang.
Først og fremst er all data som behandles i Bård kryptert og privat. Se mer om sikkerhet og datalagring i Bård. Vi bruker ikke dine data til å trene AI-assistenten, og tillater heller ikke noen tredjeparter å bruke dine data for å verken trene sine modeller eller bruke den til noe annet formål. Informasjonen som samles inn i forbindelse med bruk av AI-assistenten vil kun deles med våre partnere med det formål om å levere funksjonaliteten i AI-assistenten.
Vi benytter OpenAI sitt API med GPT-teknologi under panseret på AI-assistenten.