BårdBård

Alt du trenger i styrearbeidet

Bård er bygget opp fra bunnen av med ett mål for øyet: Å forenkle alt som har med styrearbeid å gjøre. Sjekk ut hva du får.

Smarte møter

Mindre byråkratiske og mer effektive styremøter, uten at du trenger å lære deg en ny måte å jobbe på.

Les mer

Oppgaver

Fordel, organiser og følg opp det som skal gjøres i styrearbeidet.

Les mer

Digital signering

Signer dokumentene digitalt med en plattform som er spesialdesignet for styrearbeid.

Les mer

Generalforsamling

Heldigital eller tradisjonell generalforsamling. Overlat formalitetene og papirarbeidet til Bård.

Les mer

AI-assistentBeta

Få hjelp av AI til å skrive bedre tekster, få forslag til saker og effektiviser styrearbeidet.

Les mer

Dokumentsenter

Gi styremedlemmene rask tilgang til dokumentene de trenger. Unngå haugevis med delte mapper og vedlegg i mailer.

Les mer

Regnskapsintegrasjon

Integrer Bård med din skybaserte regnskapsløsning og gi styret nøkkeltall de kan styre etter.

Les mer

Aksjeeierbok

Ha kontroll over aksjene i selskapet. Registrer enkelt endringer i aksjekapitalen og få raskt innblikk i historikken.

Les mer

Guider

Bård har maler og veiledere for det meste du trenger å gjøre i styrearbeidet, og guider deg trygt gjennom prosessene.

Meldingssenter

Kommuniser raskt og enkelt med styret og aksjonærene på e-post og sms.

Kalender

Få all styrets aktivitet inn i kalenderen med full oversikt over møter, viktige frister og oppgaver.

Avdelinger

Sett opp en egen Bård for avdelinger. Perfekt for ledergrupper, arbeidsmiljøutvalg, komiteer o.l.

Medlemsregister

Organiser medlemmene i et fleksibelt medlemsregister. Innhent betalinger via Vipps eller e-post.

Konsern

Samhandling på tvers av selskapene i konsernet. Gjenbruk og effektiviser dokumentflyten.

DataromKommer

Due diligence, sikker kommunikasjon, Q&A og tilgangsstyring på dokumentnivå.

"Alt av kommunikasjon, dokumenter og info er samlet. Bård gjør styremøtene mer effektive og profesjonelle."
Lene Andrea Knutsen

Daglig leder, PiL Gruppen